ebruakin

>Zeytinyağlı Defne Sabunları

Posted on: Eylül 11, 2008

>
Doğal olana hep ilgim vardır ama şampuan ve duş jellerinin kanserojen olduğunu bilmediğimden rahatlıkla kullanıyordum.

Ta ki Prof.Dr. Erkan Topuz’un bu konudaki uyarılarını duyana kadar.

Bir süre marketlerde bulabildiğim zeytinyağlı sabunları kullandım ama çok da içime sinmiyorlardı.

Bir komşumun önerisiyle Defne Sabunları ile tanıştım ve ne kadar memnun kaldığımı anlatamam. Bu sabun sayesinde cildim hiç olmadığı kadar yumuşak ve nemli oldu.

Bana tavsiye eden arkadaşım hamileydi ve mantar problemi vardı. Hamileliği nedeniyle ilaç da kullanamıyordu. Bu rahatsızlığını bile bu sabunla çözdüğünü söyledi.

Zeytinyağlı Defne sabunları antiseptik ve antibakteriyel özellikleri sayesinde, vücut temizliğinizden, ev temizliğinize kadar pek çok alanda kullanılabiliyorlar.

Doğal yöntemlerle yapıldığına inandığınız yerler bulduğunuzda, bu sabunları mutlaka denemenizi tavsiye ederim.

Mısır Çarşısı’nda 1 adedini 4 ytl’ye gördüm, ama ben komşumdan 1,50 ytl’ye satın alıyorum. Şampuan ve duş jeli fiyatlarını düşünürseniz çok komik bir ücret gerçekten, hem de çok çok daha sağlıklı.

Fotoğraflarda gördüğünüz Gül İz El Yapımı Defne Sabunlarını komşum Antakya’dan getirtiyor.

Eğer doğal olduğuna emin olduğunuz sabun alabileceğiniz bir yer bilmiyorsanız, sevgili İşitme Kaybı Delfina arkadaşımın babasının yaptığı Zeytinyağlı Sabunlar’dan sipariş edebilirsiniz. Zeytinyağlı Defne Sabunu değiller ama eminim onun kadar faydalıdırlar. Alanların yorumlarından çok memnun olduklarını okudum. Benim Defne Sabunları stoğum bittiğinde ilk iş bu sabunlardan alacağım.

Bunun için tsabun@gmail.com adresine mail atabilir, Delfina‘cığımın

http://isitmekaybi.blogspot.com/2008/08/zeytinya-sabunu-tsabun.html

http://zeytinbereketi.blogspot.com/

bloglarını ziyaret edebilirsiniz.

Bu fotoğraftakiler de Delfina‘cığımın Babası’nın yaptığı sabunlar…

Reklamlar

5 Yanıt to ">Zeytinyağlı Defne Sabunları"

>Ebrucumm,harikasın canım yaa.Desteğin benim için çoook anlamlı,çok teşekkürler.Doğal ürünler gibisi yok gerçekten de,duş jeli vücudumda kaygan bir deri bırakırdı ama zeytinyağı sabunlarımız kıtır kıtır yapıyo,kirlerden arındırıyor.Tekrar tekrar teşekkür ediyor,gözlerinden öpüyorum 🙂

>sevgili ebru merhabalar, delfinacığımın bloğundan misafir olarak,açık kapınızdan içeri girdim ,müsadenizle :)bende delfinacığımın babasına ait sabunları kullanıyor ve inanılmazkeyifler alıyorum.ten kuruluğu diye bir şey gerçekten yok artık.Mucize bu tür sabunlar.desteğinize bende tşkr ediyorum. svglrrrr. hayrlı ramazanlar

>Ebrucum son bıraktığın yorumdan sonra aklım hep sende..herşey yolundadır umarım..moralin bozuk gibiydi..cıvıklık yapmaya geldim de şu zeytinyağlı sabunları görünce de benim kafam dağıldı. Sana sabunlarla ilgili uzun bir yazı gönderteceğim..Adresini iletirsen de sana bazı ürünler yollatacağım. Sen iyi ol yeter!!Haberlerini bekliyorum, muck!!

>canım selam..bir antakyalı olarak sabunlarımızla guru duyudm:)))mis gibi kokar..cilde çok iyi gelir gerçekten..biz har sabunu deriz adına..har ağacından yapıldığı için bende 9 gün sonra antakya yolcusuyum bende getireyim bari..sevgiler

>Ebru’cuğum güzel paylaşımın için teşekkürler, ben de Antakya gelini olduğumdan bu yana zeytinyağlı defne sabunu kullanırız, Antakya’dan getirtiriz sabunumuzu ve bizden görüp kullanan dostlarımıza da getirtiriz.Mis gibi kokarlar, saçlarda kepek falan kalmaz,herşeyin doğalı en güzeli, öptüm canım, sevgilerimle…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: