ebruakin

>Örgü Kurabiyeler

Posted on: Şubat 15, 2010

>
Bu kurabiyeleri sevgili Gülin’in konukları için hazırladım.

Herbirinin adına özel, değişik desenli örgü kurabiyelerin fikri Gülin’e, tasarımı bana ait. :)))


12 Yanıt to ">Örgü Kurabiyeler"

>ebrum ne kadar güzel olmuş bu kurabiyeler,insan yemeye kıyamaz.şişlere bayıldım,kaç numara:)))öpüyorum hayatım güzel yanaklarındangüneşciğime de öpücükler:)

>Kurabiyelerin çok güzel,bende yapabilsem keşke..ellerine sağlık..sevgiler.

>ablacımm çok cici olmuşlarr:)) tam anneme göre :)))))

>çok cici bunlarrr:)ellerinize saglık blogunuzda guzel.izliyorum artık.bende beklerım sevgiler

>Birtanem muhteşem olmuşlar.Elciklerine sağlık!Ne güzel fikir valla ikinizi de tebrik ederim.Ahhh ahh hh ben dünyanın öbür ucuna gelmeseydim biz senle ortak olur köşeyi dönerdik valla.Kader…Öpüldün Ebruşum…

>Burçin'ciğim, çok naziksin. Teşekkürler ediyorum.Zeynebimmm, çok çok teşekkürler. :)))Biz de seni ve Emre'yi kocaman öpüyoruz…Filiz Hanım, teşekkürler ederim. Eğer meraklıysanız daha güzellerini yaparsınız eminim.Sevgiler…Deniz'ciğim, çok teşekkürler.Sen de annene yaparsın belki. :)))Teşekkürler Tülin Hanım'cığım.Görüşmek dileğiyle…Canım Burcummmmmm,Ah keşke bitanem. Ne güzel olurdu.Öptüm kocaman kocaman. Çok teşekkürler ederiz. :)))

>çok çok güzel ve yaratıcı ellerinize sağlık

>Harika kurabiyeler,ellerinize saglik diyor blog odulu kazandiginizi duyurmak istiyorum kabul ederseniz sevinirim,sevgiyle..

>Canım hiç işin yok mu senin ne kadar güzel olmuş ellerine sağlık.Yiyenlere de afiyet bal şeker olsun.İyi günler dilerim.Cevver

>Ayşe Yaman'ın sponsorluğunda yaman etkinlikler çerçevisinde KREM ŞANTİLİ TATLILAR aktivasyonunu bu ay ben üstlendim. Krem şantili tüm tatlıları sayfamda paylaşabilirsiniz. Katılım tarihi 15 Mayıs-15 Haziran arası olacaktır. Sizi de etkinliğime davet ediyorum. Ayrıntılar için http://mutfaktayimm.blogspot.com adresim'den bana ulaşabilirsiniz. Nefis tarif ve fotoğrafınızı bekliyorum.Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

