ebruakin

>Peynirli Katmer Poğaça

Posted on: Nisan 24, 2009

>

Bu aralar favorim katmer poğaça. Hem oğlum çok seviyor, hem ben de hamuru ile uğraşmayı çok seviyorum.

Bu sefer değişiklik olarak, içine peynir koyup üzerine çörek otu serptim ve hamurları nişasta ile açtım. Süper oldu…

Tarif için buraya tıklayabilirsiniz.

3 Yanıt to ">Peynirli Katmer Poğaça"

>Katmer poğaçayı bende sık yaparım çok güzel gözüküyor ellerinize sağlık.sizi izlemeye devam ediyorumiyi hafta sonları diliyorum..

>Canım katmer poğaçaya ben de bayılıyorum. Bir kez de zeytin ezmeli yapmanı tavsiye ederim:)Ellerine sağlık..

>canım ebrucuğum,katmer poğaça nefisss görünüyorellerine kollarına sağlıkçok çok çok öptüm seni

Yorum bırakın


  • Hiçbiri
  • sibel: Kitabi nerden temin edebilirim
  • ebruakin: Selamlar, Remzi Kitabevi'ne bakmanızı öneriririm.
  • munevver: Ben bu kitaplardan istiyorum Yalova da oturuyorum nerden temin edebilirim